پروژه های متلب برای دانش آموزان مهندسی


  پروژه های MATLAB برای دانشجویان مهندسی به علوم کامپیوتر ، شبکه ، دانشجویان برق کمک می کند تا پروژه های خود را توسعه دهند. MATLAB یک ابزار شبیه سازی مهم است که در زمینه های مختلف برای پروژه های سال آخر استفاده می شود. ما متلب پروژه سال آخر را با الگوریتم ریاضی و کاربردی برای توسعه نظارت ، سیستم امنیتی و پردازش تصویر دیجیتال ، پردازش تصویر زیست پزشکی و امنیت اطلاعات از مقالات ACM ارائه می دهیم. ما از مهندسی برق و ارتباطات B.E ، مهندسی علوم کامپیوتر ، دانشجویان فناوری اطلاعات برای انجام پروژه سال آخر خود در matlab پشتیبانی می کنیم. ما قطعه بندی مغز ، تشخیص گوش انسان ، شناسایی فعالیت های انسان ، تقسیم بندی ریه ، تصاویر MRI سرطان پستان ، تشخیص چهره واقعی زمان و لنز تماسی در تشخیص عنبیه را در پروژه های سال آخر در matlab پیاده سازی می کنیم. ما بیش از 80 پروژه را در متلب با تکنیک های مختلف توسعه دادیم.

پروژه های matlab برای دانشجویان مهندسی
پروژه های matlab برای دانشجویان مهندسی

پروژه های مربوط به متلب:
  دانشجویان مهندسی به طرز جالبی پروژه های دانشگاهی سال آخر خود را در حوزه پردازش تصویر انتخاب می کنند. پردازش تصویر چند دامنه فرعی دارد. پردازش تصویر دیجیتال ، مهندسی پزشکی ، پردازش سیگنال ، تصویربرداری پزشکی و سنجش از دور وجود دارد. در پردازش تصویر دیجیتال تجزیه و تحلیل تصویر و فرآیندهای تبدیل تصویر بر اساس شبیه سازی matlab به راحتی شبیه سازی می شود. از مفاهیم سنجش از دور برای استخراج ویژگی های خطی ، تشخیص اشیای دریایی زیر آب ، تشخیص سایه و تشخیص تغییرات تلفیقی استفاده می شود. مفاهیم تشخیص گفتار تحت پردازش سیگنال قرار می گیرد. چندین تکنیک تشخیص گفتار برای تولید سیگنال و فرایند لغو اکو استفاده می شود. مفاهیم مهندسی زیست پزشکی به طور خلاصه در زیر شرح داده شده است.

بازسازی تصویر زیستی پزشکی توسط متلب:
  ما بازسازی های مختلف تصویر را در علم پزشکی انجام می دهیم ، الگوریتم بازسازی تقاضای پیشرفته و محاسباتی را ارائه می دهیم که به طور موثر تصویر پزشکی را بازسازی می کند. ما روش نمونه گیری های مختلف را در پروژه matlab سال آخر توسط توسعه دهنده پروژه برای تصویربرداری رزونانس مغناطیسی معرفی می کنیم. ما اجازه می دهیم گرادیان مزدوج ، روش تجزیه QR حداقل مربع ، حداقل گرادیان مزدوج متعامد باقی مانده و پیچیده در متلب برای حل مشکل خطی در روش طبقه بندی تصویر پزشکی زیستی.

الگوریتم استریو HYBRID MULTI VIEW برای مدل سازی صحنه های شهری:
  ما الگوریتم بازسازی استریو را در پروژه های متلب سال آخر پیشنهاد می کنیم. با استفاده از این الگوریتم ما مدل سه بعدی تصویر شهری را با اتصال مشهای اولیه و هندسی ایجاد می کنیم. این الگوریتم یک مدل جمع و جور برای حفظ عناصر نامنظم و ساختارهای منظم ارائه می دهد. ما سطح اولیه مبتنی بر مش را با استفاده از مدل بر اساس فایل تصادفی مارکوف چند برچسب تقسیم بندی می کنیم. ما فرآیند انتشار پرش را برای استخراج نمونه اولیه و اجزای مش در یک زمان تعیین می کنیم. ما از matlab برای واجد شرایط بودن اقدامات بازسازی و شبیه سازی مدل انرژی چند منظوره از قوام عکس و توجه معنایی استفاده می کنیم. ما روش پالایش تکراری را برای اطمینان از نمایش ترکیبی دقیق نسبت به سایر الگوریتم های مش بندی استریو مشاهده تعیین می کنیم.

برآورد تصویر کلی از عکس:
  ما تصاویر عکاسی با مداخله قابل توجه کاربر ، انعکاس و تنوع نور ، تصاویر متعدد تحت روشنایی متفاوت ارائه می دهیم. ما روش روشنایی جهانی معکوس را در پروژه های matlab مبتنی بر عکاسی معرفی می کنیم که خواص صحنه مواد را از بین می برد ، اما همچنان به مدل هندسی با دقت بالا برای ارائه معکوس ، الگوریتم انتشار مبتنی بر تصویر ، تصویر ذاتی و الگوریتم استریو چند نمایه وصله برای استخراج تصویر ذاتی از تصاویر عکاسی نیاز دارد.

انتخاب ویژگی GABOR متمایز:
  ما روش موجک سه بعدی گابور را برای طبقه بندی تصاویر فوق طیفی معرفی می کنیم. با استفاده از فیلتر Gabor ما ویژگی ها را به عنوان اطلاعات فضایی و طیفی از تصاویر در مقیاس بزرگ استخراج می کنیم. ما فرآیند را با رویکرد نامتقارن نامتقارن و مارکوف خالی اجازه می دهیم.

تحول کمی دامنه انتقال با نمونه گیری بازیابی مبتنی بر:
  ما تصویر حجمی را با روش نمونه گیری جامع ارائه می دهیم تا حجم تصویر به طور قابل توجهی نشان داده شود. ما برای بازیابی حجم تصویر از تبدیل موجک چند بعدی استفاده کردیم. ما تغییر سریع فوریه سه بعدی ، سطح اجازه می دهیم ، تبدیل کسینوس مجزا برای بازسازی تصویر توموگرافی انسجام نوری از مجموعه داده تصویر زیر نمونه. ما کیفیت تصویر ، حجم و تغییر تفاوت را با شاخص تشابه ساختاری و میانگین خطای مربع ارزیابی می کنیم.

برنامه های پردازش تصویر

[ بازدید : 2 ]

[ جمعه 29 مرداد 1400 ] 13:39 ] [ قرار ]

[ ]

دانش آموز متلب

DHS Informatics معتقد به طبقه بندی دانش آموزان است ، ما ابتدا دانش آموزان را در مورد فن آوری ها و نوع پروژه های MATLAB و پروژه های حوزه دیگر مطلع می کنیم. پس از توضیح کامل مفهوم پروژه های IEEE MATLAB و پروژه های الکترونیک قدرت ، دانش آموزان مجاز به انتخاب بیش از یک پروژه IEEE MATLAB و پروژه های برق الکترونیک برای جزئیات عملکرد هستند. حتی دانش آموزان می توانند یک موضوع پروژه را از MATLAB و دو موضوع دیگر را از حوزه های دیگر مانند MATLAB ، داده کاوی ، فرایند تصویر ، پزشکی قانونی اطلاعات ، داده های بزرگ ، MATLAB ، علم داده ، زنجیره بلوک و غیره انتخاب کنند. DHS Informatics یک موسسه پیشگام در بنگلور / بنگالورو است. ما از پروژه های دیگر موسسه در سراسر هند پشتیبانی می کنیم. ما مرکز پروژه سال آخر برجسته در بنگلور / بنگالور هستیم و دارای دفتر در پنج مکان اصلی مختلف Jayanagar ، Yelahanka ، Vijayanagar ، RT Nagar & Indiranagar هستیم. 2018-2019 IEEE MATLAB پروژه های Simulink بنگلور | ECE | پروژه های EEE Simulink

ما به دانش آموزان سال آخر ECE ، CSE ، ISE اجازه می دهیم از آزمایشگاه استفاده کرده و به آنها در کار توسعه پروژه کمک کنند. حتی ما دانش آموزان را تشویق می کنیم تا ایده خود را برای توسعه پروژه های سال آخر خود برای ارائه کالج دریافت کنند. 2019-2020 IEEE MATLAB پروژه های Simulink بنگلور | ECE | پروژه های EEE Simulink

DHS Informatics ابتدا دانش آموزان را در زمینه موضوعات مرتبط با پروژه آموزش می دهد ، سپس دانش آموزان وارد جلسات عملی می شوند. ما دارای تجهیزات آزمایشگاهی مجهز ، دانشکده های مجرب کسانی هستیم که در پروژه های مشتری ما کار می کنند و هماهنگ کننده دانش آموزان دوستانه برای کمک به دانشجویان در کارهای پروژه کالج خود. 2018-2019 پروژه های IEEE MATLAB Simulink بنگلور | ECE | پروژه های EEE Simulink

ما از دانش آموزان برای آخرین پروژه ها و مفاهیم IEEE در مورد پروژه های سال آخر MATLAB SIMULINK برای بخش های ECE ، CSE و ISE قدردانی کردیم. 2018-2019 پروژه های IEEE MATLAB Simulink بنگلور | ECE | پروژه های EEE Simulink

آخرین پروژه های IEEE 2019-2020 در MATLAB SIMULINK با مفاهیم زمان واقعی که با استفاده از جاوا ، MATLAB و NS2 با ایده های خلاقانه اجرا می شوند. دانش آموزان سال آخر کامپیوتر MATLAB SIMULINK ، علوم رایانه ، علوم اطلاعات ، الکترونیک و ارتباطات می توانند با دفتر شرکت ما واقع در Jayanagar ، بنگلور برای جزئیات پروژه MATLAB SIMULINK تماس بگیرند.

2018-2019 پروژه های IEEE SIMULINK BANGALORE | ECE | پروژه های EEE SIMULINK


این یک محیط شبیه سازی و طراحی مبتنی بر مدل برای سیستم های پویا و تعبیه شده است که با MATLAB یکپارچه شده است. آن ، همچنین توسط MathWorks توسعه یافته است ، یک ابزار برنامه نویسی گرافیکی جریان داده برای مدل سازی ، شبیه سازی و تجزیه و تحلیل سیستم های پویا چند حوزه ای است. این اساساً یک ابزار نمودار نمودار بلوکی با مجموعه ای از کتابخانه های بلوک است.

2019-2020 پروژه های IEEE Simulink بنگلور | ECE | پروژه های EEE Simulink

این به شما امکان می دهد الگوریتم های MATLAB را در مدل ها وارد کنید و همچنین نتایج شبیه سازی را برای تجزیه و تحلیل بیشتر به MATLAB صادر کنید.

پشتیبانی می کند -

طراحی در سطح سیستم
شبیه سازی
تولید خودکار کد
آزمایش و تأیید سیستم های تعبیه شده
چندین محصول اضافی دیگر توسط MathWorks و محصولات سخت افزاری و نرم افزاری شخص ثالث ارائه شده است که برای استفاده با Simulink در دسترس هستند.

2019-2020 پروژه های IEEE Simulink بنگلور | ECE | پروژه های EEE Simulink

لیست زیر توضیح مختصری از برخی از آنها را ارائه می دهد -

Stateflow امکان توسعه ماشین های حالت و نمودارهای جریان را می دهد.
Coder اجازه می دهد تا کد منبع C برای اجرای زمان واقعی سیستم ها به صورت خودکار ایجاد شود.
xPC Target همراه با سیستم های زمان واقعی مبتنی بر x86 محیطی را برای شبیه سازی و آزمایش مدل های Simulink و Stateflow در زمان واقعی بر روی سیستم فیزیکی فراهم می کند.
رمزگذار جاسازی شده از اهداف جاسازی شده خاصی پشتیبانی می کند.
HDL Coder اجازه می دهد تا به طور خودکار VHDL و Verilog قابل ترکیب تولید کند.
SimEvents کتابخانه ای از بلوک های ساختمانی گرافیکی را برای مدل سازی سیستم های صف ارائه می دهد.
از طریق بررسی سبک مدل سازی ، قابلیت ردیابی الزامات و تجزیه و تحلیل پوشش مدل ، قادر به تأیید و تأیید سیستماتیک مدل ها است.

Design Verifier به شما امکان می دهد خطاهای طراحی را شناسایی کرده و سناریوهای مورد آزمایش را برای بررسی مدل ایجاد کنید.

2019-2020 پروژه های IEEE Simulink بنگلور | ECE | پروژه های EEE Simulink

پروژه های Simulink IEEE MATLAB 2018-2019 بنگلور
2018-2019 پروژه های IEEE MATLAB SIMULINK BANGALORE | ECE | پروژه های EEE SIMULINK
پروژه های الکترونیک قدرت
پروژه های الکترونیک قدرت
پروژه های الکترونیک قدرت
سال پایانی EEE 2019-2020 پروژه های IEEE BE/B-Tech | پروژه های مهندسی برق سال آخر | پروژه های EEE سال پایانی | پروژه های مهندسی برق | پروژه های مهندسی برق دانشگاهی 2019-2020 | پروژه های EEE سال پایانی | پروژه های EEE سال پایانی | پروژه های EEE سال پایانی | پروژه های مهندسی برق

[ بازدید : 2 ]

[ جمعه 29 مرداد 1400 ] 13:37 ] [ قرار ]

[ ]

مدل سازی فرآیندهای شیمیایی صنعتی با متلب و سیمولینک در HUGO PETERSEN GmbH

از اسید سولفوریک در تولید کود ، محصولات پتروشیمی ، الیاف مصنوعی ، فولاد و طیف وسیعی از مواد صنعتی دیگر استفاده می شود. اسیدها و گازهای زائد مورد استفاده در کارخانه های فرآوری بازیافت می شوند که باید شرایط ایمنی و محیط زیست سختی را برای کار با این مواد شیمیایی برآورده کنند.

HUGO PETERSEN GmbH دارای چندین دهه سابقه مهندسی کارخانه های تمیز کردن گاز و اسید سولفوریک ایمن و کارآمد است. با این حال ، تا همین اواخر ، روند توسعه ما بسیار پرهزینه بود. تمام کارهای طراحی اولیه و مدل سازی فرآیند با استفاده از یک سیستم پیچیده از صفحات گسترده انجام شد. این رویکرد دستی توسعه را کند کرده و احتمال خطای انسانی را معرفی کرد.

ieee 2019 python projects,python projects, final year python projects,  python projects ideas, ieee projects in python

[ بازدید : 5 ]


ادامه مطلب

[ جمعه 29 مرداد 1400 ] 13:33 ] [ قرار ]

[ ]

توضیحاتی دیگر از نرم افزار matlab

LabVIEW و MATLAB دو محیط و زبان برنامه نویسی محبوب هستند که به ترتیب توسط شرکت های نرم افزاری آمریکایی National Instruments و Mathworks توسعه یافته اند. هر دو سکوها توسط طیف وسیعی از دانشمندان و مهندسان برای کمک به تمام مراحل توسعه محصول ، از طراحی گرفته تا شبیه سازی و آزمایش نمونه اولیه استفاده می شود.

شاید در حال بررسی این هستید که کدام پلتفرم را برای شرکت خود خریداری کنید یا فقط درباره مزایا و معایب این دو محیط برنامه نویسی و زبان های برنامه نویسی کنجکاو هستید. از هر سابقه ای که می خواهید ، در اینجا راهنمای کامل ما برای LabVIEW و MATLAB است.

LABVIEW چیست؟
تخته مدار
LabVIEW (Laboratory Virtual Instrument Engineering Workbench) یک محیط برنامه نویسی مهندسی سیستم و زبان برنامه نویسی است که توسط شرکت National Instruments ایجاد شده است. بیشتر بخاطر استفاده از نمودارهای گرافیکی شبیه مدارهای الکتریکی به جای متن ، جایگزینی برای متن کلاسیک و کدگذاری عددی شناخته شده است.

برنامه ها یا برنامه های ایجاد شده در LabVIEW از دو قسمت مختلف تشکیل شده است. صفحات جلویی و نمودارهای بلوک صفحه جلویی یک رابط کاربری ایجاد می کند که می تواند به روش های مختلف با کنترل ها و شاخص های داده نمایش داده شود ، در حالی که نمودارهای بلوک حاوی کد برنامه هستند.

[ بازدید : 3 ]


ادامه مطلب

[ سه شنبه 26 مرداد 1400 ] 11:00 ] [ قرار ]

[ ]

پشتیبانی جعبه ابزار Robotics در Matlab

از برنامه ریزی مسیر و الگوریتم نمایش نقشه پشتیبانی می کند
وارد کردن داده ها از پرونده های ورود به سیستم rosbag
تبدیل بین چرخش و ترجمه متفاوت
ارتباطات دو طرفه در روبات های دارای قابلیت ROS
رابط کاربری ROS شبیه سازها و Gazebo را فعال می کند
و همچنین بسیاری دیگر

Mechanical Engineering Projects using matlab



   مانند این ، Matlab از جعبه ابزارهای مختلف برنامه کاربردی پشتیبانی می کند. شما می توانید از هر حوزه یا حوزه ای در مهندسی مکانیک استفاده کنید ، Matlab می تواند برای ارائه پشتیبانی اساسی از پروژه شما استفاده شود.

   ما چند موضوع را در زیر ارائه کرده ایم ، برای درک بهتر شما در مورد پروژه های Matlab برای دانش آموزان مکانیک ،

روش جدیدی برای مشخص کردن فیلترها بر روی درخت شکلها برای طبقه بندی تصویر از راه دور استفاده می شود
یک روش م Weثر نمایندگی پراکنده مشترک برای حذف نویز مخلوط در تصویر
فناوری جدیدی برای افزایش نرخ فریم CCD و نسبت سیگنال به نویز با قابلیت وضوح بالا با استفاده از پیش پردازش روی تراشه و همچنین نمایش تصویر چند علامت
یک رویکرد جدید برای بهبود عکس متحد نیز با کشف جوامع زیبایی از Flickr
یک فناوری جدید برای انتخاب سریع واحد کدگذاری و همچنین الگوریتم برآورد حرکت بر اساس تشخیص زود هنگام ضرایب تبدیل کمی بلوک صفر برای استاندارد کدگذاری ویدئویی با کارایی بالا
یک فناوری جدید برای ربات راهنمای سوزن همچنین برای لیزر برداشتن تومورهای کبدی تحت هدایت MRI

فرایند پراکندگی معکوس نیز بر اساس الگوریتم وزنی تکراری تنظیم شده با

برای حواند ادامه مطلب اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 9 ]

[ پنجشنبه 7 مرداد 1400 ] 19:09 ] [ قرار ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]