توضیحاتی دیگر از نرم افزار matlab

MATLAB


LabVIEW برای اولین بار در سال 1986 به عنوان برنامه ای طراحی شد که خودکار اندازه گیری را برای دانشمندان و مهندسان آسان می کرد. محیط زبان برنامه نویسی گرافیکی G را قادر می سازد که توسط National Instruments توسعه داده شده و اکنون مترادف پلت فرم شده است.

اکثر مردم از LabVIEW برای کارهای جمع آوری داده ، اتوماسیون سیستم عامل و کنترل ابزار استفاده می کنند. همچنین اغلب توسط شرکتهای مهندسی بزرگ برای آزمایش و شبیه سازی یا نظارت بر عملکرد ماشین و تجهیزات صنعتی استفاده می شود.

مزایای LabVIEW
رابط گرافیکی منحصر به فرد LabVIEW آن را به یکی از ساده ترین محیط های برنامه نویسی تبدیل می کند
LabVIEW همچنین یکی از ساده ترین بسترها برای یادگیری نحوه استفاده است ، و آن را برای مهندسان و دانشمندان از طیف وسیعی از انتخاب ها عالی می کند.
به لطف رابط گرافیکی ، پردازش موازی در LabVIEW فوق العاده ساده است
در حالی که LabVIEW در ابتدا برای زبان برنامه نویسی G طراحی شده بود ، همچنین می تواند با سخت افزار شخص ثالث مانند Fortran یا C ++ استفاده شود.
ترکیب سخت افزارهای مختلف در LabVIEW آسان است و آن را به بستری ایده آل برای تیم های چند رشته ای تبدیل می کند
یک کتابخانه عظیم از افزونه ها یا افزونه های اضافی وجود دارد که می تواند در LabVIEW استفاده شود ، به همراه سازگاری عالی با بسیاری از ابزارهای آزمایشگاهی
ماهیت گرافیکی LabVIEW به این معنی است که برنامه های کوچک را می توان خیلی سریع ساخت
پشتیبانی مشتری برای LabVIEW بسیار عالی است ، و همچنین انجمن های فعال زیادی در جامعه پلتفرم وجود دارد که نکات و توصیه هایی را برای کاربران ارائه می دهد.
معایب LabVIEW
اگر به برنامه نویسی متن عادت کرده اید ، برنامه نویسی گرافیکی مانند آن در LabVIEW دشوار است.
خرید LabVIEW می تواند پرهزینه باشد ، به ویژه برای سازمان های کوچک
در حالی که ساخت برنامه های ساده در LabVIEW بسیار سریع و آسان است ، پروژه هایی که نیاز به کد پیچیده تری دارند نیاز به درک دقیق پلتفرم و حافظه آن دارند.
انتقال داده های تولید شده توسط یک برنامه LabVIEW به پایگاه داده می تواند مشکل و زمان بر باشد
نظارت از راه دور بر روی برنامه های LabVIEW دشوار است
ممکن است برخی از این واقعیت که LabVIEW تک منبع است و بنابراین توسط صنعت استاندارد نمی شود ، خوششان نیاید
برنامه های LabVIEW با سیستم عامل های iOS یا Android سازگار نیستند

[ بازدید : 3 ]

[ سه شنبه 26 مرداد 1400 ] 11:00 ] [ قرار ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]