حصول اطلاعات پروزه از منابع اصلی



از منبع اصلی اطلاعات بدست آمده است. داده های اولیه قابل اطمینان تر بودند و سطح اطمینان بیشتری از تصمیم گیری با تجزیه و تحلیل معتبر دارند که مستقیماً با وقوع حوادث دست نخورده است. منابع اصلی داده ، محیط کار صنایع (از طریق مشاهده ، عکس و عکس) و کارمندان صنعت (مدیریت و کارگران پایین) (مصاحبه ، پرسشنامه و بحث و گفتگو) هستند.
3.2.2 داده های ثانویه

مرور میز برای جمع آوری داده ها از منابع مختلف ثانویه انجام شده است. این شامل گزارش ها و اسناد پروژه در هر بخش تولیدی (بیشتر در سطح متوسط ​​و بزرگ) است. منابع داده های ثانویه از ادبیات مربوط به OSH بدست آمده اند و داده های باقیمانده از کتابچه های راهنمای شرکت ها ، گزارش ها و برخی از اسناد مدیریتی بوده است که تحت بررسی میز قرار گرفته اند. مجلات معتبر ، كتابها ، مقالات مختلف ، نشریات دوره ای ، مجلات ، مجلات ، خبرنامه ها ، روزنامه ها ، وب سایت ها و منابع دیگر در بخشهای تولیدی صنعتی در نظر گرفته شده است. همچنین داده های به دست آمده از اسناد کاری موجود ، کتابچه های راهنما ، رویه ها ، گزارش ها ، داده های آماری ، سیاست ها ، مقررات و استانداردها برای بررسی در نظر گرفته شد.

به طور کلی ، برای این مطالعه تحقیقاتی ، بررسی میز کار برای این منظور به پایان رسیده است ، و بر اساس کتابچه های راهنما و اسنادی که از شرکت های منتخب گرفته شده ، جلا داده و اصلاح شده است.
4. جمعیت و اندازه نمونه
4.1 جمعیت

جامعه مورد مطالعه متشکل از کارمندان صنایع تولیدی در شهر آدیس آبابا و اطراف آن بوده است زیرا گروههای تولیدی بیشتری در صنعت تولید یافت شده است. برای انتخاب نمایندگی جمعیت بخش صنعتی تولید ، انواع صنایع مورد انتظار بیشتر بر اساس نمونه گیری تصادفی و هدفمند در نظر گرفته شده است. جمعیت داده ها از صنایع نساجی ، چرم ، فلز ، مواد شیمیایی و صنایع غذایی بود. در مجموع 189 نمونه صنعت از نظر اولویتهای دولت به پرسشنامه نظرسنجی پاسخ دادند. از اندازه های نمونه تصادفی و روش های نامتناسب و 80 مورد از کارهای چوب ، فلز و آهن استفاده شد. 30 مورد از مواد غذایی ، نوشیدنی و محصولات توتون و تنباکو ؛ 50 عدد از چرم ، پارچه و لباس ؛ 20 مورد از محصولات شیمیایی و شیمیایی ؛ و 9 از 9 خوشه باقی مانده صنایع تولیدی پاسخ دادند.

[ بازدید : 6 ]

[ يکشنبه 18 آبان 1399 ] 23:57 ] [ قرار ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]